Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопильченко, Я.О.-
dc.contributor.authorСало, Я.В.-
dc.contributor.authorKopilchenko, Ya.-
dc.contributor.authorSalo, Ya.-
dc.date.accessioned2024-10-23T12:27:59Z-
dc.date.available2024-10-23T12:27:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКопильченко Я. О. Методи розробки фірмового стилю товару / Я. О. Копильченко, Я.В. Сало // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 156-158.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18699-
dc.description.abstractВикористання фірмового стилю є важливим елементом будь-якої успішної стратегії бізнесу. Цей стиль визначає зовнішній вигляд та відчуття бренду, що створює його унікальну ідентичність і робить його легко впізнаваним для цільової аудиторії. Він стає не лише візуальним виразом компанії, але й важливою частиною спілкування між нею та клієнтами, сприяючи формуванню емоційного зв'язку і побудові довіри. Бренд, який має якісно розроблений корпоративний стиль, дозволяє компанії встановлювати більш високу ціну на свою продукціюen_US
dc.description.abstractUsing a corporate identity is an important element of any successful business strategy. This style defines the look and feel of the brand, creating its unique identity and making it easily recognizable to the target audience. It becomes not only a visual expression of the company, but also an important part of the communication between it and customers, contributing to the formation of an emotional connection and building trust. A brand that has a well-developed corporate identity allows the company to set a higher price for its products-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectфірмовий стильen_US
dc.subjectстратегії бізнесуen_US
dc.subjectcorporate identityen_US
dc.subjectbusiness strategiesen_US
dc.titleМетоди розробки фірмового стилю товаруen_US
dc.title.alternativeMethods for developing a product's corporate identityen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
156-158.pdf267,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.