Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18700
Title: Важливість реагування на негативні відгуки для успіху компанії
Other Titles: The importance of responding to negative feedback for a company's success
Authors: Копильченко, Я.О.
Стрій, Л.О.
Kopilchenko, Ya.
Strii, L.
Citation: Копильченко Я. О. Важливість реагування на негативні відгуки для успіху компанії / Я. О. Копильченко, Л.О. Стрій // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 158-160.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: відгуки
покупка
онлайн-огляди
reviews
purchase
online reviews
Abstract: Відгуки та онлайн-огляди від клієнтів відіграють важливу роль у процесі мислення потенційних клієнтів, коли йдеться про покупку продуктів чи послуг. 9 із 10 споживачів перед покупкою перевіряють відгуки в Інтернеті. Ще 12% пишуть скарги
Customer reviews and online reviews play a significant role in the thought process of potential customers when it comes to purchasing products or services. 9 out of 10 consumers check online reviews before making a purchase. Another 12% write complaints
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18700
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
158-160.pdf330,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.