Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18700
Назва: Важливість реагування на негативні відгуки для успіху компанії
Інші назви: The importance of responding to negative feedback for a company's success
Автори: Копильченко, Я.О.
Стрій, Л.О.
Kopilchenko, Ya.
Strii, L.
Бібліографічний опис: Копильченко Я. О. Важливість реагування на негативні відгуки для успіху компанії / Я. О. Копильченко, Л.О. Стрій // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 158-160.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: відгуки
покупка
онлайн-огляди
reviews
purchase
online reviews
Короткий огляд (реферат): Відгуки та онлайн-огляди від клієнтів відіграють важливу роль у процесі мислення потенційних клієнтів, коли йдеться про покупку продуктів чи послуг. 9 із 10 споживачів перед покупкою перевіряють відгуки в Інтернеті. Ще 12% пишуть скарги
Customer reviews and online reviews play a significant role in the thought process of potential customers when it comes to purchasing products or services. 9 out of 10 consumers check online reviews before making a purchase. Another 12% write complaints
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18700
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158-160.pdf330,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.