Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18701
Title: Тизерна реклама невід’ємна складова сучасної рекламної стратегії
Other Titles: Teaser advertising is an integral part of a modern advertising strategy
Authors: Костенко, О.В.
Стрій, Л.О.
Kostenko, O.
Strii, L.
Citation: Костенко О. В. Тизерна реклама невід’ємна складова сучасної рекламної стратегії / О. В. Костенко, Л.О. Стрій // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 160-161.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: тизерна реклама
рекламна стратегія
teaser advertising
advertising strategy
Abstract: Тизерна реклама ― вид рекламного повідомлення, що містить в собі елементи, які інтригують, і активно спонукають користувача клікнути по яскравому привабливому зображенні або заманливому опису і перейти на цільову сторінку [1]. Така реклама є невід'ємною частиною сучасної рекламної стратегії, оскільки вона ефективно привертає увагу аудиторії, яка стикається з інформаційним перевантаженням та конкуренцією на ринку
Teaser advertising is a type of advertising message that contains elements that are intriguing and actively encourage the user to click on a bright, attractive image or enticing description and go to the landing page [1]. Such advertising is an integral part of modern advertising strategy, as it effectively attracts the attention of an audience that is faced with information overload and competition in the market
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18701
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
160-161.pdf247,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.