Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18716
Назва: Дослідження динаміки цін на товари до дня Святого Валентина
Інші назви: Research on the dynamics of prices for goods for Valentine's Day
Автори: Маковецька, К.Р.
Кочевой, М.М.
Makovetska K.
Kochevoy, M.
Бібліографічний опис: Маковецька К. Р. Дослідження динаміки цін на товари до дня Святого Валентина / К. Р Маковецька, М. М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 184-187.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: динаміка цін
товар
свята
price dynamics
product
a holiday
Короткий огляд (реферат): У споживач побутує думка, що напередодні свят піднімаються ціни на товари, на які піднімаються попит. Тому часто вони віддають перевагу купувати такі товари заздалегіть. У своєму дослідженні я проаналізувала ціни на цукерки у подарунковому упакуванні, вино та квіти у період з 7 по 21 лютого, за тиждень до та тиждень після дня Святого Валентина, або дня всіх закоханих.
Consumers tend to think that the prices of goods in high demand rise ahead of the holidays. Therefore, they often prefer to buy such goods in advance. In my research, I analyzed the prices of gift-wrapped candies, wine, and flowers from February 7 to 21, the week before and the week after Valentine's Day, or Valentine's Day.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18716
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра міжнародних економічних відносин
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
184-187.pdf320,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.