Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, О.А.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorMelnychuk, O.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-10-31T12:58:36Z-
dc.date.available2024-10-31T12:58:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМельничук О.А. Роль маркетингових досліджень в діяльності підприємства / О.А. Мельничук, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 197-199.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18720-
dc.description.abstractУ сучасному світі основною метою діяльності компаній, окрім отримання прибутку, є розуміння та задоволення потреб клієнтів. Тому для успішного функціонування та розвитку підприємств необхідно знати, як змінюються споживчі потреби і ринкові тенденції. Саме маркетингові дослідження допомагають підприємствам отримати інформацію про поведінку споживачів, їхні вподобання та ставлення до продуктів і послугen_US
dc.description.abstractIn the modern world, the main goal of companies, in addition to making a profit, is to understand and satisfy customer needs. Therefore, for the successful functioning and development of enterprises, it is necessary to know how consumer needs and market trends are changing. It is marketing research that helps enterprises obtain information about consumer behavior, their preferences and attitudes towards products and services.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectотримання прибуткуen_US
dc.subjectрозвиток підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectprofit makingen_US
dc.subjectenterprise developmenten_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleРоль маркетингових досліджень в діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeThe role of marketing research in the activities of an enterpriseen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
197-199.pdf259,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.