Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18720
Title: Роль маркетингових досліджень в діяльності підприємства
Other Titles: The role of marketing research in the activities of an enterprise
Authors: Мельничук, О.А.
Новак, Г.В.
Melnychuk, O.
Novak, H.
Citation: Мельничук О.А. Роль маркетингових досліджень в діяльності підприємства / О.А. Мельничук, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 197-199.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: отримання прибутку
розвиток підприємства
маркетингові дослідження
profit making
enterprise development
marketing research
Abstract: У сучасному світі основною метою діяльності компаній, окрім отримання прибутку, є розуміння та задоволення потреб клієнтів. Тому для успішного функціонування та розвитку підприємств необхідно знати, як змінюються споживчі потреби і ринкові тенденції. Саме маркетингові дослідження допомагають підприємствам отримати інформацію про поведінку споживачів, їхні вподобання та ставлення до продуктів і послуг
In the modern world, the main goal of companies, in addition to making a profit, is to understand and satisfy customer needs. Therefore, for the successful functioning and development of enterprises, it is necessary to know how consumer needs and market trends are changing. It is marketing research that helps enterprises obtain information about consumer behavior, their preferences and attitudes towards products and services.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18720
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
197-199.pdf259,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.