Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18721
Title: Відео в маркетингу
Other Titles: Video in marketing
Authors: Наконечна, О.В.
Стрій, Л.О.
Nakonechna, O.
Strii, L.
Citation: Наконечна О.В Відео в маркетингу / О.В Наконечна, Л.О. Стрій // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 199-201.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
відео
реклама
marketing
video
advertising
Abstract: Відео маркетинг - це процес створення та розповсюдження відео для просування продукту, послуги або бренду. Він включає в себе використання візуального контенту для залучення та привернення уваги цільової аудиторії. Завдяки розповсюдженню платформ, таких як YouTube, Facebook та Instagram, відео маркетинг став доступнішим та економічно ефективнішим для підприємств усіх розмірів. Популярність відеоконтенту зростала, а дослідження показують, що люди з більшою вірогідністю дивляться відео, аніж читання текстового контенту. Це зрушення в поведінці споживачів, що є більш ефективним, ніж читання текстового контенту
Video marketing is the process of creating and distributing videos to promote a product, service, or brand. It involves using visual content to engage and capture the attention of a target audience. With the proliferation of platforms like YouTube, Facebook, and Instagram, video marketing has become more accessible and cost-effective for businesses of all sizes. Video content has been growing in popularity, and research shows that people are more likely to watch videos than read text-based content. This is a shift in consumer behavior that is more effective than reading text-based content.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18721
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199-201.pdf252,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.