Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18724
Title: Цінова стратегія компанії «Adobe Systems»
Other Titles: Pricing strategy of Adobe Systems
Authors: Панаєт, О.В.
Кочевий, М.М.
Panayet O.
Kochevoy, M.
Citation: Панаєт О.В. Цінова стратегія компанії «Adobe Systems» / О.В. Панаєт, М.М. Кочевий // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 207-209.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: Adobe Systems
ціноутворення
pricing
Abstract: Компанія «Adobe Systems» (Далі – Adobe) створена в 1982 році [1]. Adobe пережила багато технічних проривів і залишається однією з найвідоміших компаній у світі. На життєвому шляху Adobe зробила рішучий крок, який змінив ціноутворення продуктів компанії та міг не лише зашкодити репутації та втраті постійних клієнтів, а й вплинути на доходи компанії
Adobe Systems (hereinafter referred to as Adobe) was founded in 1982 [1]. Adobe has experienced many technological breakthroughs and remains one of the most famous companies in the world. In its life, Adobe made a decisive step that changed the pricing of its products and could not only damage its reputation and lose loyal customers, but also affect the company's revenues.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18724
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207-209.pdf211,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.