Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18724
Назва: Цінова стратегія компанії «Adobe Systems»
Інші назви: Pricing strategy of Adobe Systems
Автори: Панаєт, О.В.
Кочевий, М.М.
Panayet O.
Kochevoy, M.
Бібліографічний опис: Панаєт О.В. Цінова стратегія компанії «Adobe Systems» / О.В. Панаєт, М.М. Кочевий // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 207-209.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: Adobe Systems
ціноутворення
pricing
Короткий огляд (реферат): Компанія «Adobe Systems» (Далі – Adobe) створена в 1982 році [1]. Adobe пережила багато технічних проривів і залишається однією з найвідоміших компаній у світі. На життєвому шляху Adobe зробила рішучий крок, який змінив ціноутворення продуктів компанії та міг не лише зашкодити репутації та втраті постійних клієнтів, а й вплинути на доходи компанії
Adobe Systems (hereinafter referred to as Adobe) was founded in 1982 [1]. Adobe has experienced many technological breakthroughs and remains one of the most famous companies in the world. In its life, Adobe made a decisive step that changed the pricing of its products and could not only damage its reputation and lose loyal customers, but also affect the company's revenues.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18724
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
207-209.pdf211,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.