Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПознякова, А.С.-
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorPoznyakova, A.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2024-10-28T13:37:58Z-
dc.date.available2024-10-28T13:37:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПознякова А. С. Організація маркетингового менеджменту на торгівельному підприємстві / А. С. Познякова, К. І. Тарасова // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 213-216.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18726-
dc.description.abstractУ сучасному світі сфера торгівлі характеризується високим рівнем конкуренції та постійними змінами через соціальні, технологічні та політико-економічні фактори. Тому для забезпечення ефективної діяльності підприємства на ринку, більш повного задоволення потреб споживачів та надання високого рівня торговельного обслуговування необхідно приділяти значну увагу організації маркетингового менеджменту, що передбачає управління підприємством, його функціями та підрозділами на засадах маркетингу.en_US
dc.description.abstractIn the modern world, the sphere of trade is characterized by a high level of competition and constant changes due to social, technological and political and economic factors. Therefore, to ensure the effective operation of the enterprise in the market, more fully meet the needs of consumers and provide a high level of trade service, it is necessary to pay significant attention to the organization of marketing management, which involves managing the enterprise, its functions and divisions on the principles of marketing.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectсфера торгівліen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетинговий менеджментen_US
dc.subjectторгівельне підприємствоen_US
dc.subjecttradeen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjecttrading companyen_US
dc.titleОрганізація маркетингового менеджменту на торгівельному підприємствіen_US
dc.title.alternativeOrganization of marketing management in a trading enterpriseen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
213-216.pdf266,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.