Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18726
Title: Організація маркетингового менеджменту на торгівельному підприємстві
Other Titles: Organization of marketing management in a trading enterprise
Authors: Познякова, А.С.
Тарасова, К.І.
Poznyakova, A.
Tarasova, K.
Citation: Познякова А. С. Організація маркетингового менеджменту на торгівельному підприємстві / А. С. Познякова, К. І. Тарасова // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 213-216.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: сфера торгівлі
конкуренція
маркетинговий менеджмент
торгівельне підприємство
trade
competition
marketing management
trading company
Abstract: У сучасному світі сфера торгівлі характеризується високим рівнем конкуренції та постійними змінами через соціальні, технологічні та політико-економічні фактори. Тому для забезпечення ефективної діяльності підприємства на ринку, більш повного задоволення потреб споживачів та надання високого рівня торговельного обслуговування необхідно приділяти значну увагу організації маркетингового менеджменту, що передбачає управління підприємством, його функціями та підрозділами на засадах маркетингу.
In the modern world, the sphere of trade is characterized by a high level of competition and constant changes due to social, technological and political and economic factors. Therefore, to ensure the effective operation of the enterprise in the market, more fully meet the needs of consumers and provide a high level of trade service, it is necessary to pay significant attention to the organization of marketing management, which involves managing the enterprise, its functions and divisions on the principles of marketing.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18726
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
213-216.pdf266,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.