Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18736
Title: Методи маркетингових досліджень
Other Titles: Marketing research methods
Authors: Склярук, Є.Р.
Новак, Г.В.
Sklyaruk E.
Novak, H.
Citation: Склярук Є.Р. Методи маркетингових досліджень / Є.Р. Склярук, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 228-234.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові дослідження
marketing research
Abstract: Ефективним способом здобуття інформації в мінливому ринковому середовищі є маркетингові дослідження. Цей багатовимірний процес аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища господарюючих суб'єктів спрямований на прийняття чітких управлінських рішень та мінімізацію різних загроз і ризиків
An effective way to generate information in the current market environment is marketing research. This is a rich process of analysis of the internal and external environment of the state-controlled subjects in order to make clear management decisions and minimize various threats and risks.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18736
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
228-234.pdf282,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.