Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСклярук, Є.Р.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorSklyaruk E.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-11-07T11:45:14Z-
dc.date.available2024-11-07T11:45:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСклярук Є.Р. Методи маркетингових досліджень / Є.Р. Склярук, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 228-234.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18736-
dc.description.abstractЕфективним способом здобуття інформації в мінливому ринковому середовищі є маркетингові дослідження. Цей багатовимірний процес аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища господарюючих суб'єктів спрямований на прийняття чітких управлінських рішень та мінімізацію різних загроз і ризиківen_US
dc.description.abstractAn effective way to generate information in the current market environment is marketing research. This is a rich process of analysis of the internal and external environment of the state-controlled subjects in order to make clear management decisions and minimize various threats and risks.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleМетоди маркетингових дослідженьen_US
dc.title.alternativeMarketing research methodsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228-234.pdf282,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.