Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18736
Назва: Методи маркетингових досліджень
Інші назви: Marketing research methods
Автори: Склярук, Є.Р.
Новак, Г.В.
Sklyaruk E.
Novak, H.
Бібліографічний опис: Склярук Є.Р. Методи маркетингових досліджень / Є.Р. Склярук, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 228-234.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові дослідження
marketing research
Короткий огляд (реферат): Ефективним способом здобуття інформації в мінливому ринковому середовищі є маркетингові дослідження. Цей багатовимірний процес аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища господарюючих суб'єктів спрямований на прийняття чітких управлінських рішень та мінімізацію різних загроз і ризиків
An effective way to generate information in the current market environment is marketing research. This is a rich process of analysis of the internal and external environment of the state-controlled subjects in order to make clear management decisions and minimize various threats and risks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18736
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228-234.pdf282,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.