Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18739
Назва: Дослідження поведінки українських споживачів в умовах війни
Інші назви: Research on the behavior of Ukrainian consumers in wartime
Автори: Тащі, Д.О.
Сало, Я.В.
Taschi, D.
Salo, Ya.
Бібліографічний опис: Тащі Д. Дослідження поведінки українських споживачів в умовах війни / Д. Тащі, Я. В. Сало // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 240-242.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: українські споживачі
попит
война
Ukrainian consumers
demand
demand
Короткий огляд (реферат): Умови війни суттєво вплинули на поведінку українських споживачів, перетворивши їхні потреби та уподобання. Це дослідження звертає увагу на зміни, що відбулися у споживацьких звичках та рішеннях населення. Зокрема, зазначається стрімке зменшення попиту на предмети розкоші, а зростання зацікавленості в здоров'ї та безпеці. Разом із тим, спостерігається відтік споживачів до онлайн-платформ для здійснення покупок
The war has had a significant impact on the behavior of Ukrainian consumers, transforming their needs and preferences. This study draws attention to the changes that have occurred in the consumer habits and decisions of the population. In particular, there is a sharp decrease in demand for luxury goods, and an increase in interest in health and safety. At the same time, there is an outflow of consumers to online platforms for shopping
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18739
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
240-242.pdf253,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.