Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18739
Title: Дослідження поведінки українських споживачів в умовах війни
Other Titles: Research on the behavior of Ukrainian consumers in wartime
Authors: Тащі, Д.О.
Сало, Я.В.
Taschi, D.
Salo, Ya.
Citation: Тащі Д. Дослідження поведінки українських споживачів в умовах війни / Д. Тащі, Я. В. Сало // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 240-242.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: українські споживачі
попит
война
Ukrainian consumers
demand
demand
Abstract: Умови війни суттєво вплинули на поведінку українських споживачів, перетворивши їхні потреби та уподобання. Це дослідження звертає увагу на зміни, що відбулися у споживацьких звичках та рішеннях населення. Зокрема, зазначається стрімке зменшення попиту на предмети розкоші, а зростання зацікавленості в здоров'ї та безпеці. Разом із тим, спостерігається відтік споживачів до онлайн-платформ для здійснення покупок
The war has had a significant impact on the behavior of Ukrainian consumers, transforming their needs and preferences. This study draws attention to the changes that have occurred in the consumer habits and decisions of the population. In particular, there is a sharp decrease in demand for luxury goods, and an increase in interest in health and safety. At the same time, there is an outflow of consumers to online platforms for shopping
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18739
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
240-242.pdf253,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.