Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18821
Назва: Штучний інтелект у маркетингу: переваги та ризики
Інші назви: Artificial intelligence in marketing: benefits and risks
Автори: Трикуліч, П.П.
Кошельок, Г.В.
Trykulich, P.
Koshelok, H.
Бібліографічний опис: Трикуліч П. П. Штучний інтелект у маркетингу: переваги та ризики / П. П. Трикуліч, Г. В. Кошельок // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. молодих вчених, (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). – Одеса, 2023. – С. 122-123.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: штучний інтелект
маркетинг
контент
прогнозна аналітика
чат-боти
ризики
artificial intelligence
marketing
content
predictive analytics
chatbots
risks
Короткий огляд (реферат): Розглянуто переваги та ризики використання штучного інтелекту в маркетингу. Штучний інтелект підвищує ефективність взаємодії з клієнтами, але має ризики, пов'язані з конфіденційністю даних та втратами креативності.
The theses explore the advantages and risks of using artificial intelligence in marketing. Artificial intelligence enhances customer interaction efficiency but carries risks related to data privacy and potential loss of creativity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18821
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
122-123.pdf388,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.