Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18896
Title: Інноваційні стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинацій
Other Titles: Innovative marketing strategies to increase the competitiveness of tourist destinations
Authors: Тарасова, К.І.
Жикова, І.С.
Tarasova, K.
Zhykova, I.
Citation: Тарасова К.І. Інноваційні стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинацій / К.І. Тарасова, І.С. Жикова // Сучасні проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу в Україні: зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 28 листопада 2024 р.). – Харків: Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ, 2024.– С. 156-159.
Issue Date: 2024
Keywords: інноваційні стратегії
маркетинг туристичних дестинацій
конкурентоспроможність
туристичний ринок
брендинг дестинацій
innovative strategies
tourism destination marketing
competitiveness
tourism market
destination branding
Abstract: У тезах розглянуто інноваційні маркетингові стратегії, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинацій. Проаналізовано використання цифрових технологій, персоналізованих підходів та інструментів SMM для формування унікального іміджу дестинацій. Результати дослідження показують, що впровадження таких стратегій сприяє залученню туристів, зміцненню ринкових позицій та сталому розвитку регіонів.
The theses consider innovative marketing strategies aimed at increasing the competitiveness of tourist destinations. The use of digital technologies, personalized approaches and SMM tools for creating a unique image of destinations is analyzed. The results of the study show that the implementation of such strategies contributes to attracting tourists, strengthening market positions and sustainable development of regions.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18896
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези 4.pdf2,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.