Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorЖикова, І.С.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.contributor.authorZhykova, I.-
dc.date.accessioned2024-12-17T09:24:31Z-
dc.date.available2024-12-17T09:24:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТарасова К.І. Інноваційні стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинацій / К.І. Тарасова, І.С. Жикова // Сучасні проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу в Україні: зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 28 листопада 2024 р.). – Харків: Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ, 2024.– С. 156-159.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18896-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто інноваційні маркетингові стратегії, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинацій. Проаналізовано використання цифрових технологій, персоналізованих підходів та інструментів SMM для формування унікального іміджу дестинацій. Результати дослідження показують, що впровадження таких стратегій сприяє залученню туристів, зміцненню ринкових позицій та сталому розвитку регіонів.en_US
dc.description.abstractThe theses consider innovative marketing strategies aimed at increasing the competitiveness of tourist destinations. The use of digital technologies, personalized approaches and SMM tools for creating a unique image of destinations is analyzed. The results of the study show that the implementation of such strategies contributes to attracting tourists, strengthening market positions and sustainable development of regions.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінноваційні стратегіїen_US
dc.subjectмаркетинг туристичних дестинаційen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectтуристичний ринокen_US
dc.subjectбрендинг дестинаційen_US
dc.subjectinnovative strategiesen_US
dc.subjecttourism destination marketingen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecttourism marketen_US
dc.subjectdestination brandingen_US
dc.titleІнноваційні стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинаційen_US
dc.title.alternativeInnovative marketing strategies to increase the competitiveness of tourist destinationsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 4.pdf2,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.