Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18896
Назва: Інноваційні стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинацій
Інші назви: Innovative marketing strategies to increase the competitiveness of tourist destinations
Автори: Тарасова, К.І.
Жикова, І.С.
Tarasova, K.
Zhykova, I.
Бібліографічний опис: Тарасова К.І. Інноваційні стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинацій / К.І. Тарасова, І.С. Жикова // Сучасні проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу в Україні: зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 28 листопада 2024 р.). – Харків: Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ, 2024.– С. 156-159.
Дата публікації: 2024
Ключові слова: інноваційні стратегії
маркетинг туристичних дестинацій
конкурентоспроможність
туристичний ринок
брендинг дестинацій
innovative strategies
tourism destination marketing
competitiveness
tourism market
destination branding
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто інноваційні маркетингові стратегії, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинацій. Проаналізовано використання цифрових технологій, персоналізованих підходів та інструментів SMM для формування унікального іміджу дестинацій. Результати дослідження показують, що впровадження таких стратегій сприяє залученню туристів, зміцненню ринкових позицій та сталому розвитку регіонів.
The theses consider innovative marketing strategies aimed at increasing the competitiveness of tourist destinations. The use of digital technologies, personalized approaches and SMM tools for creating a unique image of destinations is analyzed. The results of the study show that the implementation of such strategies contributes to attracting tourists, strengthening market positions and sustainable development of regions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18896
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 4.pdf2,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.