Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2024-12-17T10:44:43Z-
dc.date.available2024-12-17T10:44:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifierУДК: 338.488:005.336.3-
dc.identifierБ48-
dc.identifier.citationБедрадіна Г. К. Теоретико-методичні та практичні засади оцінювання якості послуг туристичних підприємств : монографія / Г. К. Бедрадіна. – Одеса : ФОП Бондаренко М.О., 2020. – 204 c.en_US
dc.identifier.isbn978-617-8005-21-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18900-
dc.description.abstractМонографія присвячена дослідженню сучасних проблем щодо оцінювання якості послуг туристичних підприємств. У роботі доведено, що менеджмент якості інтегрує в собі всі базові функції управлінської діяльності як такої, тому його методологію можна розглядати як сукупність складових щодо оцінювання та підвищення якості послуг. З урахуванням основних моделей управління якістю послуг, аргументовано та виокремлено найбільш істотні складові власної моделі якості послуг туристичного підприємства, які засновані на трьох компонентах: якість туристичного продукту, якість процесів обслуговування та якість функцій управління на підприємстві. Запропоновано методику оцінювання та підвищення якості послуг туристичного підприємства на основі зіставлення їхнього рівня з вимогами національних і міжнародних стандартів, з показниками якості послуг лідерів організованого туристичного ринку. Монографія може бути корисною для підприємств сфери туризму, науковців, викладачів закладів вищої освіти, а також для аспірантів, студентів економічних вузів.en_US
dc.description.abstractThe monograph is devoted to the study of modern problems regarding evaluation of the quality of services of tourist enterprises. It is proved in the work that quality management integrates all basic managerial functions activity as such, therefore its methodology can be considered as a set components regarding evaluation and improvement of service quality. Taking into account main models of service quality management, reasoned and the most significant components of the own service quality model are highlighted tourism enterprise, which are based on three components: quality tourism product, quality of service processes and quality of functions management at the enterprise. The method of evaluation and improving the quality of tourism enterprise services on the basis of comparison their level with the requirements of national and international standards, with indicators of the quality of services of the leaders of the organized tourist market. The monograph can be useful for enterprises in the field of tourism, scientists, teachers of institutions of higher education, as well as for graduate students, students economic universities.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherФОП Бондаренко М.О.en_US
dc.subjectоцінювання якостіen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectтуристичні підприємстваen_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.subjectquality assessmenten_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjecttourist servicesen_US
dc.subjecttourist enterprisesen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.titleТеоретико-методичні та практичні засади оцінювання якості послуг туристичних підприємствen_US
dc.title.alternativeTheoretical, methodological and practical principles of evaluating the quality of services of tourist enterprisesen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
204.pdf2,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.