Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18900
Title: Теоретико-методичні та практичні засади оцінювання якості послуг туристичних підприємств
Other Titles: Theoretical, methodological and practical principles of evaluating the quality of services of tourist enterprises
Authors: Бедрадіна, Г.К.
Bedradina, G.
Citation: Бедрадіна Г. К. Теоретико-методичні та практичні засади оцінювання якості послуг туристичних підприємств : монографія / Г. К. Бедрадіна. – Одеса : ФОП Бондаренко М.О., 2020. – 204 c.
Issue Date: 2020
Publisher: ФОП Бондаренко М.О.
Keywords: оцінювання якості
послуги
туристичні послуги
туристичні підприємства
якість послуг
quality assessment
services
tourist services
tourist enterprises
quality of services
Abstract: Монографія присвячена дослідженню сучасних проблем щодо оцінювання якості послуг туристичних підприємств. У роботі доведено, що менеджмент якості інтегрує в собі всі базові функції управлінської діяльності як такої, тому його методологію можна розглядати як сукупність складових щодо оцінювання та підвищення якості послуг. З урахуванням основних моделей управління якістю послуг, аргументовано та виокремлено найбільш істотні складові власної моделі якості послуг туристичного підприємства, які засновані на трьох компонентах: якість туристичного продукту, якість процесів обслуговування та якість функцій управління на підприємстві. Запропоновано методику оцінювання та підвищення якості послуг туристичного підприємства на основі зіставлення їхнього рівня з вимогами національних і міжнародних стандартів, з показниками якості послуг лідерів організованого туристичного ринку. Монографія може бути корисною для підприємств сфери туризму, науковців, викладачів закладів вищої освіти, а також для аспірантів, студентів економічних вузів.
The monograph is devoted to the study of modern problems regarding evaluation of the quality of services of tourist enterprises. It is proved in the work that quality management integrates all basic managerial functions activity as such, therefore its methodology can be considered as a set components regarding evaluation and improvement of service quality. Taking into account main models of service quality management, reasoned and the most significant components of the own service quality model are highlighted tourism enterprise, which are based on three components: quality tourism product, quality of service processes and quality of functions management at the enterprise. The method of evaluation and improving the quality of tourism enterprise services on the basis of comparison their level with the requirements of national and international standards, with indicators of the quality of services of the leaders of the organized tourist market. The monograph can be useful for enterprises in the field of tourism, scientists, teachers of institutions of higher education, as well as for graduate students, students economic universities.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18900
ISBN: 978-617-8005-21-4
Other Identifiers: УДК: 338.488:005.336.3
Б48
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
204.pdf2,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.