Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 191.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Features of strategy formation of bank’s customer relationship managementYatsenko, A.; Яценко, О.В.; Яценко, А.В.
2015Методики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сферіЯценко, О.В.; Яценко, А.В.; Yatsenko, A.
2015Banking business models in Ukrainian banking systemOnyshchenko, Y.; Онищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.
2016Підходи до визначення системних банків в національних банківських системахОнищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.; Onyshchenko, Y.
2010Аналіз структури кредитного портфелю вітчизняних банків за економічними видами діяльностіОнищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.; Onyshchenko, Y.
2015Наукові підходи до формування методики управління операційними ризиками банків на ринку похідних фінансових інструментівШмуратко, Я.А.; Шмуратко, Я.А.; Shmuratko, Y.
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2016Сучасний стан та перспективи розвитку інноваційного потенціалу економіки регіонів УкраїниЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2016Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bankZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2008Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.