Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрагіна, А.О.-
dc.date.accessioned2025-02-13T09:37:20Z-
dc.date.available2025-02-13T09:37:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБрагіна А.О. Формування стратегiї розвитку торгiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Олегiвна Брагiна ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - ОНЕУ , 2024.-95с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19116-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження ТОВ «Веллтекс-Україна» .У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегій розвитку підприємства. Проаналізовано внутрішнє та конкурентне середовище ТОВ «Веллтекс-Україна», його фінансовий стан та асортимент продукції. Запропоновано _ інвестиційний проект і заходи з формування ефективної стратегії розвитку, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectстратегія розвитку-
dc.subjectконкурентоспроможність-
dc.subjectторгівельне підприємство-
dc.subjectінвестиційний проект-
dc.subjectdevelopment strategy-
dc.subjectcompetitiveness-
dc.subjecttrading enterprise-
dc.subjectinvestment project-
dc.titleФормування стратегії розвитку торгівельного підприємстваen_US
dc.title.alternativeFormation of the Development Strategy for a Trading Enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.