Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19116
Назва: Формування стратегії розвитку торгівельного підприємства
Інші назви: Formation of the Development Strategy for a Trading Enterprise
Автори: Брагіна, А.О.
Бібліографічний опис: Брагіна А.О. Формування стратегiї розвитку торгiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Олегiвна Брагiна ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - ОНЕУ , 2024.-95с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: стратегія розвитку
конкурентоспроможність
торгівельне підприємство
інвестиційний проект
development strategy
competitiveness
trading enterprise
investment project
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження ТОВ «Веллтекс-Україна» .У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегій розвитку підприємства. Проаналізовано внутрішнє та конкурентне середовище ТОВ «Веллтекс-Україна», його фінансовий стан та асортимент продукції. Запропоновано _ інвестиційний проект і заходи з формування ефективної стратегії розвитку, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19116
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.