Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратута, С.В.-
dc.date.accessioned2025-02-13T11:05:38Z-
dc.date.available2025-02-13T11:05:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБратута С.В. Реалiзацiя стратегiї торгiвельного пiдприємства на засадах BSC : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Сергiй Володимирович Братута ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - ОНЕУ , 2024.-80с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19117-
dc.description.abstractкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності 073 "Менеджмент" за магістерською програмою «Менеджмент організацій»– Одеський національний економічний університет, Одеса, 2024. Об’єкт роботи: торгівельне підприємство ТОВ «Партнер». У роботі розглядаються концептуальні основи стратегічного управління підприємством та пропонується модель вдосконалення цього процесу на основі збалансованої системи показників (BSC). Для визначення найбільш ефективних напрямів розвитку підприємства проведено комплексну діагностику, що включає фінансовий аналіз, аналіз бізнес-процесів та оцінку зовнішнього середовища за допомогою методів EFAS. На основі проведеного аналізу встановлено, що для підвищення рентабельності та конкурентоспроможності підприємства необхідно оптимізувати процеси продажу товарів, впровадити систему управління клієнтськими відносинами та підвищити кваліфікацію персоналу. Запропонована модель BSC дозволяє пов'язати стратегічні цілі підприємства з операційними завданнями та забезпечити ефективний контроль за їх виконанням. Особливістю роботи є розробка деталізованої системи показників для кожної перспективи BSC, а також розробка конкретних стратегічних ініціатив, спрямованих на досягнення поставлених цілей. Результати дослідження доводять, що впровадження BSC є ефективним інструментом для підвищення ефективності управління підприємством та досягнення його стратегічних цілей.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectстратегія підприємстваen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectзбалансована система показниківen_US
dc.subjectмодель BSCen_US
dc.subjectESFAS-аналізen_US
dc.subjectдіаграми спорідненостіen_US
dc.subjectоптова торгівляen_US
dc.subjectметод дерево цілейen_US
dc.subjectметод Дюпонаen_US
dc.subjectАВС-аналізen_US
dc.subjectenterprise strategyen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectbalanced system of indicatorsen_US
dc.subjectBSC modelen_US
dc.subjectESFAS analysisen_US
dc.subjectaffinity diagramsen_US
dc.subjectwholesaleen_US
dc.subjectgoal tree methoden_US
dc.subjectthe Dupont methoden_US
dc.subjectABC analysis-
dc.titleРеалізація стратегії торгівельного підприємства на засадах BSCen_US
dc.title.alternativeImplementation of the strategy of the trading company on the basis of BSCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.