Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19117
Назва: Реалізація стратегії торгівельного підприємства на засадах BSC
Інші назви: Implementation of the strategy of the trading company on the basis of BSC
Автори: Братута, С.В.
Бібліографічний опис: Братута С.В. Реалiзацiя стратегiї торгiвельного пiдприємства на засадах BSC : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Сергiй Володимирович Братута ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - ОНЕУ , 2024.-80с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: стратегія підприємства
стратегічне управління
збалансована система показників
модель BSC
ESFAS-аналіз
діаграми спорідненості
оптова торгівля
метод дерево цілей
метод Дюпона
АВС-аналіз
enterprise strategy
strategic management
balanced system of indicators
BSC model
ESFAS analysis
affinity diagrams
wholesale
goal tree method
the Dupont method
ABC analysis
Короткий огляд (реферат): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності 073 "Менеджмент" за магістерською програмою «Менеджмент організацій»– Одеський національний економічний університет, Одеса, 2024. Об’єкт роботи: торгівельне підприємство ТОВ «Партнер». У роботі розглядаються концептуальні основи стратегічного управління підприємством та пропонується модель вдосконалення цього процесу на основі збалансованої системи показників (BSC). Для визначення найбільш ефективних напрямів розвитку підприємства проведено комплексну діагностику, що включає фінансовий аналіз, аналіз бізнес-процесів та оцінку зовнішнього середовища за допомогою методів EFAS. На основі проведеного аналізу встановлено, що для підвищення рентабельності та конкурентоспроможності підприємства необхідно оптимізувати процеси продажу товарів, впровадити систему управління клієнтськими відносинами та підвищити кваліфікацію персоналу. Запропонована модель BSC дозволяє пов'язати стратегічні цілі підприємства з операційними завданнями та забезпечити ефективний контроль за їх виконанням. Особливістю роботи є розробка деталізованої системи показників для кожної перспективи BSC, а також розробка конкретних стратегічних ініціатив, спрямованих на досягнення поставлених цілей. Результати дослідження доводять, що впровадження BSC є ефективним інструментом для підвищення ефективності управління підприємством та досягнення його стратегічних цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19117
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.