Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19131
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку фінансових послуг
Інші назви: Improving the innovative processes of a manufacturing enterprise
Автори: Сочієнков, І.М.
Бібліографічний опис: Сочієнков І.М. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на ринку фiнансових послуг: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Iлля Миколайович Сочiєнков ; наук. кер. Тетяна Борисiвна Кублiкова . - ОНЕУ , 2025.-90с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: конкурентна стратегія
інновації
діяльність
покращення
управління
ефективність
аналіз
innovation
activity
improvement
management
efficiency
analysis
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти впровадження конкурентної стратегії підприємства на ринку фінансових послуг. Проаналізовано теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства в сучасних умовах, методи та показники оцінки ефективності інноваційної діяльності. Проведено аналіз зовнішнього середовища підприємства ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС». На підставі отриманих даних з діяльності надано оцінку поточної діяльності підприємства. Запропоновано заходів з формування конкурентної стратегії підприємства та надано оцінку ефективності цих напрямів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19131
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.