Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19134
Title: Розвиток вищих психічних функцій у дітей молодшого шкільного віку
Other Titles: Development of higher mental functions in children of primary school age
Authors: Богатирьова, Є.М.
Citation: Богатирьова Є.М. Розвиток вищих психiчних функцiй у дiтей молодшого шкiльного вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Євгенiя Миколаївна Богатирьова ; наук. кер. Микита Iгорович Бабчук . - ОНЕУ , 2024.-105с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський Національний Економічний Універсітет
Keywords: вища психічна функція
діти молодшого шкільного віку
нейропсихологічна діагностика
нейропсихологічна корекція
higher mental function
children of primary school age
neuropsychological diagnosis
neuropsychological correction
Abstract: У роботі розглядається сутність вищих психічних функцій та основні характеристики, що відрізняють їх від нижчих психофізіологічних функцій, їх мозкова організація. Дана характеристика окремим вищим психічним функціям, а саме: ґнозису, пам’яті, увазі, мисленню, мовленню та праксису. Розкрито особливості їх розвитку у дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто організацію проведення нейропсихологічного обстеження, проби, що використовуються при оцінюванні кожної вищої психічної функції у молодших школярів, труднощі, що можуть бути виявлені у дітей під час діагностування, а також порядок оцінювання отриманих результатів. Виявлено проблеми формування вищих психічних функцій для груп дітей молодшого шкільного віку та обґрунтовано впровадження нейропсихологічних занять в молодшій школі. Запропоновано програму нейропсихологічної корекції для молодших школярів для усунення виявлених труднощів формування вищих психічних функцій у дітей молодшого шкільного віку
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19134
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.