Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19145
Назва: Особливості особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів
Інші назви: Features of personal and professional maturity of future psychologists
Автори: Гуменюк, В.А.
Бібліографічний опис: Гуменюк В.А. Особливостi особистiсно-професiйної зрiлостi майбутнiх психологiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Володимир Андрiйович Гуменюк ; наук. кер. Ольга Миколаївна Чусова . - ОНЕУ , 2024.-167с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: зрілість
зріла особистість
особистісна зрілість
професійна зрілість
особистісно-професійна зрілість майбутніх психологів
maturity
mature personality
personal maturity
professional maturity
personal and professional maturity of future psychologists
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено проблемі особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів. Досліджено особливості особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів. Проаналізовано стан вивчення проблематики психологічної зрілості в зарубіжних та українських психологічних дослідженнях, розкрито сутність і зміст поняття «зрілість» та «зріла особистість», визначено основні види зрілості (дефінітивна, акмеологічна зрілість, особистісна, соціальна, професійна), описано види психологічної зрілості (інтелектуальна, емоційна, духовна, естетична, моральна, громадянська), з’ясовано ознаки психологічної зрілості, розглянуто ознаки та прояви зрілої особистості, встановлено атрибути зрілості людини. Описано основні аспекти зрілості особистості в юнацькому віці, проаналізовано особливості формування зрілості юнаків. Здійснено аналіз формування та обґрунтовано процес розвитку особистісної зрілості майбутніх психологів, охарактеризовано складові професійної зрілості. Визначено особистісно-професійну зрілість майбутніх психологів як складне інтегративне утворення, що є індивідуально-особистісним ресурсом професійного становлення та представляє діалектичну взаємодію особистісної та соціально-професійної зрілості, обумовлює володіння специфічними професійними компетенціями і забезпечує здатність до нагромадження й аналізу власного професійного досвіду, спрямованість до постійного саморозвитку. Встановлено компоненти особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів: особистісний, професійний (соціально-професійна зрілість, соціально-професійна компетентність). Окреслено засоби розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів. Подано програму експериментального дослідження особливостей особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів та програму розвитку та формування особистісно-професійної зрілості, реалізовано та експериментально перевірено їх ефективність. Вірогідність результатів формувального етапу експерименту підтверджено статистичними методами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19145
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.