Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19147
Назва: | Можливості використання методів арт-терапії в корекції страхів у дітей молодшого шкільного віку |
Інші назви: | Possibilities of using art therapy methods in correcting fears in primary school children |
Автори: | Довганчина, К.Ю. |
Бібліографічний опис: | Довганчина К.Ю. Можливостi використання методiв АРТ-терапiї в корекцiї страхiв у дiтей молодшого шкiльного вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Крiстiна Юрiївна Довганчина ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-108с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Ключові слова: | страх арт-терапія ізотерапія психокорекція молодший шкільний вік fear art therapy isotherapy psychocorrection primary school age |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються особливості прояву страхів та їх вплив на психологічний розвиток особистості дітей молодшого шкільного віку, чинники які впливають на розвиток страхів та можливості використання арт-терапії як методу психологічної корекції страхів у дітей даної вікової категорії. Було розкрито: психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку; особливості прояву страхів молодших школярів; вплив самооцінки та соціального статусу в групі, як чинники формування страхів у дітей; сутність метода арт-терапії як методу корекції страхів у дітей молодшого шкільного віку. В результаті емпіричного дослідження визначено, що у дітей молодшого шкільного віку високий рівень прояву страхів, серед яких домінують страхи перед фізичними загрозами та стихійними лихами. Вплив самооцінки та соціального статусу дійте на розвиток страхів. Практичне значення: дослідження дозволило скласти психологічний портрет дітей, які мають високий рівень страхів та знайти нові технологій у корекції страхів дітей молодшого шкільного віку. На основі отриманих результатів теоретичного та емпіричного дослідження розроблено авторську корекційну програму «Stop Страх», для зниження рівня страхів та формування позитивної самооцінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19147 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Анотація Довганчина К. Ю..pdf | 124,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Диплом Довганчина К. Ю..pdf | 830,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат Довганчина К. Ю..pdf | 182,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.