Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19147
Назва: Можливості використання методів арт-терапії в корекції страхів у дітей молодшого шкільного віку
Інші назви: Possibilities of using art therapy methods in correcting fears in primary school children
Автори: Довганчина, К.Ю.
Бібліографічний опис: Довганчина К.Ю. Можливостi використання методiв АРТ-терапiї в корекцiї страхiв у дiтей молодшого шкiльного вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Крiстiна Юрiївна Довганчина ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-108с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: страх
арт-терапія
ізотерапія
психокорекція
молодший шкільний вік
fear
art therapy
isotherapy
psychocorrection
primary school age
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються особливості прояву страхів та їх вплив на психологічний розвиток особистості дітей молодшого шкільного віку, чинники які впливають на розвиток страхів та можливості використання арт-терапії як методу психологічної корекції страхів у дітей даної вікової категорії. Було розкрито: психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку; особливості прояву страхів молодших школярів; вплив самооцінки та соціального статусу в групі, як чинники формування страхів у дітей; сутність метода арт-терапії як методу корекції страхів у дітей молодшого шкільного віку. В результаті емпіричного дослідження визначено, що у дітей молодшого шкільного віку високий рівень прояву страхів, серед яких домінують страхи перед фізичними загрозами та стихійними лихами. Вплив самооцінки та соціального статусу дійте на розвиток страхів. Практичне значення: дослідження дозволило скласти психологічний портрет дітей, які мають високий рівень страхів та знайти нові технологій у корекції страхів дітей молодшого шкільного віку. На основі отриманих результатів теоретичного та емпіричного дослідження розроблено авторську корекційну програму «Stop Страх», для зниження рівня страхів та формування позитивної самооцінки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19147
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.