Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19150
Title: Психологічні особливості синдрому «професійного вигорання» науково- педагогічного складу у закладах вищої освіти
Other Titles: Psychological features of the syndrome of «professional burnout» of scientific and pedagogical staff in higher education institutions
Authors: Кир’язова, Т.О.
Citation: Кир’язова Т.О. Психологiчнi особливостi синдрому професiйного вигорання науково-педагогiчного складу у закладах вищої освiти : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Тетяна Олександрiвна Кир'язова ; наук. кер. Юлiя Олександрiвна Асєєва . - ОНЕУ , 2024.-95с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський Національний Економічний Універсітет
Keywords: синдром професійного вигорання
емоційне вигорання
психологічні особливості
науково-педагогічні працівники
профілактика синдрому професійного вигорання
professional burnout syndrome
emotional burnout
psychological features
scientific and pedagogical workers
prevention of professional burnout syndrome
Abstract: У роботі досліджено основні теоретичні підходи до вивчення феномену професійного вигорання, визначено професійні та психологічні особливості професійного вигорання науково-педагогічних працівників, розглянуто чинники науково-педагогічної діяльності, які впливають на розвиток синдрому професійному вигоранню викладача ЗВО. У емпіричному досліджені розкрито результати власного дослідження сформованості синдрому професійного вигорання у науково-педагогічних працівників за допомогою підібраних надійних та валідних психологічних методик, спрямованих на виявлення синдрому професійного вигорання. Проведено кількісний та якісний аналіз отриманих даних. Визначено основні напрямки профілактики синдрому професійного вигорання науково-педагогічних працівників.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19150
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.