Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19163
Назва: Формування комунікативних навичок у дітей, що пережили травматичні події, засобами казкотерапії
Інші назви: Formation of communication skills in children who have experienced traumatic events by means of fairy tale therapy
Автори: Цимбалюк, В.А.
Бібліографічний опис: Цимбалюк В.А. Формування комунiкативних навичок у дiтей що пережили травматичнi подiї засобами казкотерапiя : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Вiкторiя Андрiївна Цимбалюк ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-107с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: казкотерапія
комунікативні навички
травматичні події
воєнний стан
молодший шкільний вік
початкова школа
взаємодія
fairy tale therapy
communication skills
traumatic events
martial law
primary school age
school
interaction
Короткий огляд (реферат): Роботу присвячено дослідженню ефективності казкотерапії як методу формування комунікативних навичок у дітей молодшого шкільного віку, які пережили травматичні події. Особливу увагу приділено аналізу впливу казкотерапевтичних технік на емоційний стан, соціальну адаптацію та розвиток навичок взаємодії в умовах кризових ситуацій. Проведене дослідження дає змогу оцінити можливості використання казок як психотерапевтичного інструменту для підтримки дітей у подоланні наслідків психологічних травм та відновлення їх здатності до ефективної комунікації. Розроблено корекційну програму на основі казкотерапії, яка включає авторські казки, інтерактивні вправи, рольові ігри та творчі завдання та надані рекомендації щодо роботи з дитиною молодшого шкільного віку, яка пережила травмуючі події. Констатовано, що застосування цієї програми сприяє зниженню рівня тривожності, покращенню саморегуляції та розвитку комунікативних компетенцій у дітей молодшого шкільного віку. Теоретична значущість роботи полягає у розширенні наукових уявлень про використання казкотерапії для формування комунікативних навичок у дітей, які перебувають у кризових ситуаціях. Практична значущість дослідження визначається можливістю впровадження розробленої програми в освітньо-виховний процес початкової школи для роботи з дітьми, що зазнали психологічних травм. Запропонована програма з використанням методу казкотерапії може бути впроваджена в освітній процес початкової школи для формування комунікативних навичок дітей молодшого шкільного віку, що опинилися в кризових ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19163
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.