Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19276
Title: Перспективи розвитку вітчизняних виноробних підприємств в умовах цифровізації
Other Titles: Prospects of the development of domestic winemaking enterprises in the conditions of digitalization
Authors: Maнюков, Є.І.
Citation: Манюков Є. І. Перспективи розвитку вітчизняних виноробних підприємств в умовах цифровізації : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 «Підприємництво та торгівля» за освітньою програмою «Економіка, планування та управління бізнесом» / Євгеній Ігорович Манюков ; наук. кер. Наталя Вячеславівна Захарченко. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – 88 c.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: виноробні підприємства
Україна
цифровізація
цифрові технології
Одеська область
організаційно-економічний механізм
wineries
Ukraine
digitalization
digital technologies
Odesa region
organizational and economic mechanism
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи цифрової трансформації підприємств харчової промисловості розкрито поняття цифровізації та її вплив на бізнес-процеси, досліджено сучасні цифрові технології та їх застосування у виноробній галузі, а також визначено моделі цифровізації виноробних підприємств. Представлено характеристику світового ринку вина, аналіз стану виноробних підприємств в Україні та Одеської області, виявлено основні проблеми в процесі цифрової трансформації та основні напрямки цифрової трансформації виноробних підприємств. Розроблено організаційно-економічний механізм управління виноробними підприємствами в умовах цифровізації, обґрунтовано аналіз ризиків та бар’єрів впровадження цифровізації у виноробні підприємства України, запропоновано стратегія цифрової трансформації виноробних підприємств та інвестиційні проекти для розвитку цифрових технологій у виноробстві.
The study examines the theoretical foundations of digital transformation in food industry enterprises, reveals the concept of digitalization and its impact on business processes, explores modern digital technologies and their application in the winemaking industry, and identifies models of digitalization for wineries. The work provides a characterization of the global wine market, analyzes the state of wineries in Ukraine and the Odesa region, identifies key challenges in the digital transformation process, and outlines the main directions for the digitalization of wineries. An organizational and economic mechanism for managing wineries under digitalization conditions has been developed. The analysis of risks and barriers to the implementation of digitalization in Ukrainian wineries is substantiated. A digital transformation strategy for wineries is proposed, along with investment projects aimed at developing digital technologies in winemaking.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19276
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР_Манюков Є..pdf1,07 MBAdobe PDFView/Open
Реферат_Манюков.pdf295,58 kBAdobe PDFView/Open
Анотація_Манюков.pdf150,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.