Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMaнюков, Є.І.-
dc.date.accessioned2025-04-10T18:59:23Z-
dc.date.available2025-04-10T18:59:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМанюков Є. І. Перспективи розвитку вітчизняних виноробних підприємств в умовах цифровізації : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 «Підприємництво та торгівля» за освітньою програмою «Економіка, планування та управління бізнесом» / Євгеній Ігорович Манюков ; наук. кер. Наталя Вячеславівна Захарченко. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – 88 c.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19276-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи цифрової трансформації підприємств харчової промисловості розкрито поняття цифровізації та її вплив на бізнес-процеси, досліджено сучасні цифрові технології та їх застосування у виноробній галузі, а також визначено моделі цифровізації виноробних підприємств. Представлено характеристику світового ринку вина, аналіз стану виноробних підприємств в Україні та Одеської області, виявлено основні проблеми в процесі цифрової трансформації та основні напрямки цифрової трансформації виноробних підприємств. Розроблено організаційно-економічний механізм управління виноробними підприємствами в умовах цифровізації, обґрунтовано аналіз ризиків та бар’єрів впровадження цифровізації у виноробні підприємства України, запропоновано стратегія цифрової трансформації виноробних підприємств та інвестиційні проекти для розвитку цифрових технологій у виноробстві.en_US
dc.description.abstractThe study examines the theoretical foundations of digital transformation in food industry enterprises, reveals the concept of digitalization and its impact on business processes, explores modern digital technologies and their application in the winemaking industry, and identifies models of digitalization for wineries. The work provides a characterization of the global wine market, analyzes the state of wineries in Ukraine and the Odesa region, identifies key challenges in the digital transformation process, and outlines the main directions for the digitalization of wineries. An organizational and economic mechanism for managing wineries under digitalization conditions has been developed. The analysis of risks and barriers to the implementation of digitalization in Ukrainian wineries is substantiated. A digital transformation strategy for wineries is proposed, along with investment projects aimed at developing digital technologies in winemaking.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectвиноробні підприємстваen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.subjectцифровізаціяen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectОдеська областьen_US
dc.subjectорганізаційно-економічний механізмen_US
dc.subjectwineriesen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjectdigital technologiesen_US
dc.subjectOdesa regionen_US
dc.subjectorganizational and economic mechanismen_US
dc.titleПерспективи розвитку вітчизняних виноробних підприємств в умовах цифровізаціїen_US
dc.title.alternativeProspects of the development of domestic winemaking enterprises in the conditions of digitalizationen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.