Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19276
Назва: | Перспективи розвитку вітчизняних виноробних підприємств в умовах цифровізації |
Інші назви: | Prospects of the development of domestic winemaking enterprises in the conditions of digitalization |
Автори: | Maнюков, Є.І. |
Бібліографічний опис: | Манюков Є. І. Перспективи розвитку вітчизняних виноробних підприємств в умовах цифровізації : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 «Підприємництво та торгівля» за освітньою програмою «Економіка, планування та управління бізнесом» / Євгеній Ігорович Манюков ; наук. кер. Наталя Вячеславівна Захарченко. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – 88 c. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | виноробні підприємства Україна цифровізація цифрові технології Одеська область організаційно-економічний механізм wineries Ukraine digitalization digital technologies Odesa region organizational and economic mechanism |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні основи цифрової трансформації підприємств харчової
промисловості розкрито поняття цифровізації та її вплив на бізнес-процеси, досліджено сучасні
цифрові технології та їх застосування у виноробній галузі, а також визначено моделі цифровізації
виноробних підприємств.
Представлено характеристику світового ринку вина, аналіз стану виноробних підприємств
в Україні та Одеської області, виявлено основні проблеми в процесі цифрової трансформації та
основні напрямки цифрової трансформації виноробних підприємств.
Розроблено організаційно-економічний механізм управління виноробними підприємствами
в умовах цифровізації, обґрунтовано аналіз ризиків та бар’єрів впровадження цифровізації у
виноробні підприємства України, запропоновано стратегія цифрової трансформації виноробних
підприємств та інвестиційні проекти для розвитку цифрових технологій у виноробстві. The study examines the theoretical foundations of digital transformation in food industry enterprises, reveals the concept of digitalization and its impact on business processes, explores modern digital technologies and their application in the winemaking industry, and identifies models of digitalization for wineries. The work provides a characterization of the global wine market, analyzes the state of wineries in Ukraine and the Odesa region, identifies key challenges in the digital transformation process, and outlines the main directions for the digitalization of wineries. An organizational and economic mechanism for managing wineries under digitalization conditions has been developed. The analysis of risks and barriers to the implementation of digitalization in Ukrainian wineries is substantiated. A digital transformation strategy for wineries is proposed, along with investment projects aimed at developing digital technologies in winemaking. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19276 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет економіки і управління підприємництвом* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КР_Манюков Є..pdf | 1,07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат_Манюков.pdf | 295,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Анотація_Манюков.pdf | 150,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.