Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19360
Назва: Вплив воєнних дій на психологічні стани осіб юнацького віку
Інші назви: The influence of military operations on the psychological states of young people
Автори: Пасхін, Г.І.
Бібліографічний опис: Пасхін Г.І. Вплив воєнних дiй на психологiчнi стани осiб юнацького вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Геннадiй Iванович Пасхiн ; наук. кер. Юлiя Олександрiвна Асєєва . - ОНЕУ , 2025.-90с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: війна
юнацький вік
психологічний стан
стрес
тривожність
посттравматичні порушення
психокорекція
war
adolescence
psychological state
stress
anxiety
post-traumatic stress disorder
psychocorrection
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню впливу воєнних дій на психологічний стан осіб юнацького віку. Актуальність теми обґрунтована зростанням психоемоційних порушень серед молоді в умовах війни, тривалої невизначеності, втрат, дестабілізації соціального середовища. У дослідженні розкрито особливості вікового розвитку юнаків, психічну вразливість до травматичних подій та специфіку переживання стресу в юності. У першому розділі роботи здійснено теоретичний аналіз понять «психологічний стан», «стрес», «травматизація» та охарактеризовано вікові особливості юнацького періоду. Висвітлено вплив воєнної агресії на емоційний, когнітивний і фізіологічний компоненти психіки юнаків. У другому розділі представлено результати емпіричного дослідження, проведеного за участю юнаків, які пережили наслідки війни. Використано валідні психодіагностичні методики: госпітальну шкалу тривоги й депресії (HADS), тест на нервово-психічну адаптацію (НПА) та опитувальник «Самопочуття. Активність. Настрій» (SAN). Аналіз результатів дозволив виявити вираженість тривожно-депресивних симптомів, зниження адаптивних можливостей і погіршення емоційного самопочуття у досліджуваної вибірки. У третьому розділі сформульовано практичні рекомендації щодо психопрофілактики та психокорекції негативних психологічних станів у юнаків, які зазнали впливу воєнних подій. Обґрунтовано ефективність поєднання когнітивно-поведінкових підходів, підтримувальних інтервенцій та групової терапії. Результати дослідження можуть бути використані в роботі психологів, педагогів, соціальних працівників, а також у розробці програм психологічної реабілітації молоді в умовах війни та постконфліктного періоду
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19360
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.