Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19360
Назва: | Вплив воєнних дій на психологічні стани осіб юнацького віку |
Інші назви: | The influence of military operations on the psychological states of young people |
Автори: | Пасхін, Г.І. |
Бібліографічний опис: | Пасхін Г.І. Вплив воєнних дiй на психологiчнi стани осiб юнацького вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Геннадiй Iванович Пасхiн ; наук. кер. Юлiя Олександрiвна Асєєва . - ОНЕУ , 2025.-90с. |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Ключові слова: | війна юнацький вік психологічний стан стрес тривожність посттравматичні порушення психокорекція war adolescence psychological state stress anxiety post-traumatic stress disorder psychocorrection |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню впливу воєнних дій на психологічний стан осіб юнацького віку. Актуальність теми обґрунтована зростанням психоемоційних порушень серед молоді в умовах війни, тривалої невизначеності, втрат, дестабілізації соціального середовища. У дослідженні розкрито особливості вікового розвитку юнаків, психічну вразливість до травматичних подій та специфіку переживання стресу в юності. У першому розділі роботи здійснено теоретичний аналіз понять «психологічний стан», «стрес», «травматизація» та охарактеризовано вікові особливості юнацького періоду. Висвітлено вплив воєнної агресії на емоційний, когнітивний і фізіологічний компоненти психіки юнаків. У другому розділі представлено результати емпіричного дослідження, проведеного за участю юнаків, які пережили наслідки війни. Використано валідні психодіагностичні методики: госпітальну шкалу тривоги й депресії (HADS), тест на нервово-психічну адаптацію (НПА) та опитувальник «Самопочуття. Активність. Настрій» (SAN). Аналіз результатів дозволив виявити вираженість тривожно-депресивних симптомів, зниження адаптивних можливостей і погіршення емоційного самопочуття у досліджуваної вибірки. У третьому розділі сформульовано практичні рекомендації щодо психопрофілактики та психокорекції негативних психологічних станів у юнаків, які зазнали впливу воєнних подій. Обґрунтовано ефективність поєднання когнітивно-поведінкових підходів, підтримувальних інтервенцій та групової терапії. Результати дослідження можуть бути використані в роботі психологів, педагогів, соціальних працівників, а також у розробці програм психологічної реабілітації молоді в умовах війни та постконфліктного періоду |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19360 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пасхін Г.І анотация.pdf | 368,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Пасхін Г.І. дип.pdf | 1,74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Пасхін Г.І. реферат.pdf | 403,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.