Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19384
Назва: Вплив онлайн-навчання на розвиток підприємницьких навичок
Інші назви: The influence of online education on the advancement of entrepreneurial competencies
Автори: Орлик, О.В.
Іванова, О.І.
Orlyk, O.
Ivanova, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Вплив онлайн-навчання на розвиток підприємницьких навичок / О. В. Орлик, О. І. Іванова // «Сучасна освіта: соціально-економічні виклики і поведінкові аспекти» : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції: збірник матеріалів (17 квітня 2025, Херсон-Кропивницький) / за заг. ред. Варнавської І.В., Аверчевої Н.О. – Херсон-Кропивницький, ХДАЕУ, 2025. – С. 111–113.
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХДАЕУ
Ключові слова: онлайн-навчання
підприємницькі навички
цифрові технології
онлайн-курси
online learning
entrepreneurial skills
digital technologies
online courses
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто роль онлайн-навчання у контексті розвитку підприємницьких навичок, необхідних для успішного ведення бізнесу. Проаналізовано переваги онлайн-навчання та можливості гнучкого доступу до знань, практичних кейсів та міжнародного досвіду, що сприяє формуванню ключових компетенцій сучасного підприємця. Водночас висвітлено потенційні недоліки онлайн-навчання, зокрема відсутність живого спілкування з іншими учасниками навчання, труднощі з перевіркою самостійності виконання завдань та набутих практичних навичок, необхідність високої самоорганізації.
These theses consider the part played by online education in the context of fostering entrepreneurial competencies vital for successful business management. The benefits of online learning and the opportunities for adaptable access to knowledge, real-world case studies, and international perspectives, which contribute to the development of essential proficiencies for the modern entrepreneur, are analyzed. Simultaneously, potential shortcomings of online education are highlighted, including the absence of face-to-face interaction with peers, challenges in verifying the authenticity of submitted work and acquired practical skills, and the imperative for strong self-direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19384
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111-113.pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.