Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19434
Назва: | Формування стратегії сільськогосподарського підприємства |
Інші назви: | Formation of the strategy of an agricultural enterprise |
Автори: | Граматіна, В.В. |
Бібліографічний опис: | Граматіна В.В. Формування стратегiї сiльськогосподарського пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Вiкторiя Вiкторiвна Граматiна ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - ОНЕУ , 2025.-51с. |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Ключові слова: | стратегічне управління конкурентні переваги галузеві фактори SNW-аналіз ESFAS-аналіз сільське господарство Strategic management competitive advantages Agile methodology industry factors SWOT analysis SNW analysis ESFAS analysis NPV methods |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються стратегічне управління як багатовимірний процес формування, впровадження та коригування стратегії підприємства. Його сутність полягає в людському вимірі, клієнтоорієнтованості, створенні конкурентних переваг та гнучкості. Розглянуто еволюцію теорії до сучасних динамічних та адаптивних стратегій, що включають Agile-методології та цифрові технології. Підкреслюється роль стратегічного управління як механізму виживання та розвитку бізнесу. Обґрунтовано важливість галузевих факторів при формуванні ефективної стратегії, яка базується на аналізі внутрішнього та зовнішнього середовища. Запропоновано модель формування стратегії з урахуванням галузевої приналежності.
Сформовано стратегію аграрного підприємства СФГ «Колос». Проаналізовано його фінансовий стан та виявлено відновлення фінансової ефективності у 2024 році. Досліджено внутрішнє (SNW-аналіз) та зовнішнє (ESFAS-аналіз) середовище аграрної галузі в Україні, визначено перспективні напрямки. Виявлено тенденцію до впровадження GPS-навігації як конкурентної переваги. Обґрунтовано економічну ефективність GPS-навігаторів через розрахунок скорочення витрат. Thesis consists of two chapters. The object of research is Peasant Farm "Kolos". The paper considers strategic management as a multidimensional process of forming, implementing and adjusting the enterprise strategy. Its essence lies in the human dimension, customer orientation, creating competitive advantages and flexibility. The evolution of the theory to modern dynamic and adaptive strategies, including Agile methodologies and digital technologies, is considered. The role of strategic management as a mechanism for survival and business development is emphasized. The importance of industry factors in forming an effective strategy based on the analysis of the internal and external environment is substantiated. A model for forming a strategy taking into account industry affiliation is proposed. The strategy of an agricultural enterprise is formed using the example of the Kolos Agricultural Farm. Its financial condition is analyzed and the restoration of financial efficiency in 2024 is identified. The internal (SNW analysis) and external (ESFAS analysis) environment of the agricultural industry in Ukraine is studied, promising directions are identified. A trend towards the implementation of GPS navigation as a competitive advantage is identified. The economic efficiency of GPS navigators is substantiated through the calculation of cost reduction. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19434 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГраматінаАНОТАЦІЯ (1).pdf | 215,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
ГраматінаРеферат.pdf | 506,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
ГраматінаСтратСХ.pdf | 1,82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.