Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19434
Title: Формування стратегії сільськогосподарського підприємства
Other Titles: Formation of the strategy of an agricultural enterprise
Authors: Граматіна, В.В.
Citation: Граматіна В.В. Формування стратегiї сiльськогосподарського пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Вiкторiя Вiкторiвна Граматiна ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - ОНЕУ , 2025.-51с.
Issue Date: 2025
Publisher: Одеський Національний Економічний Універсітет
Keywords: стратегічне управління
конкурентні переваги
галузеві фактори
SNW-аналіз
ESFAS-аналіз
сільське господарство
Strategic management
competitive advantages
Agile methodology
industry factors
SWOT analysis
SNW analysis
ESFAS analysis
NPV methods
Abstract: У роботі розглядаються стратегічне управління як багатовимірний процес формування, впровадження та коригування стратегії підприємства. Його сутність полягає в людському вимірі, клієнтоорієнтованості, створенні конкурентних переваг та гнучкості. Розглянуто еволюцію теорії до сучасних динамічних та адаптивних стратегій, що включають Agile-методології та цифрові технології. Підкреслюється роль стратегічного управління як механізму виживання та розвитку бізнесу. Обґрунтовано важливість галузевих факторів при формуванні ефективної стратегії, яка базується на аналізі внутрішнього та зовнішнього середовища. Запропоновано модель формування стратегії з урахуванням галузевої приналежності. Сформовано стратегію аграрного підприємства СФГ «Колос». Проаналізовано його фінансовий стан та виявлено відновлення фінансової ефективності у 2024 році. Досліджено внутрішнє (SNW-аналіз) та зовнішнє (ESFAS-аналіз) середовище аграрної галузі в Україні, визначено перспективні напрямки. Виявлено тенденцію до впровадження GPS-навігації як конкурентної переваги. Обґрунтовано економічну ефективність GPS-навігаторів через розрахунок скорочення витрат.
Thesis consists of two chapters. The object of research is Peasant Farm "Kolos". The paper considers strategic management as a multidimensional process of forming, implementing and adjusting the enterprise strategy. Its essence lies in the human dimension, customer orientation, creating competitive advantages and flexibility. The evolution of the theory to modern dynamic and adaptive strategies, including Agile methodologies and digital technologies, is considered. The role of strategic management as a mechanism for survival and business development is emphasized. The importance of industry factors in forming an effective strategy based on the analysis of the internal and external environment is substantiated. A model for forming a strategy taking into account industry affiliation is proposed. The strategy of an agricultural enterprise is formed using the example of the Kolos Agricultural Farm. Its financial condition is analyzed and the restoration of financial efficiency in 2024 is identified. The internal (SNW analysis) and external (ESFAS analysis) environment of the agricultural industry in Ukraine is studied, promising directions are identified. A trend towards the implementation of GPS navigation as a competitive advantage is identified. The economic efficiency of GPS navigators is substantiated through the calculation of cost reduction.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19434
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГраматінаАНОТАЦІЯ (1).pdf215,29 kBAdobe PDFView/Open
ГраматінаРеферат.pdf506,77 kBAdobe PDFView/Open
ГраматінаСтратСХ.pdf1,82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.