Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19442
Назва: Маркетингова діяльність закладів вищої освіти та її ефективність
Інші назви: Marketing activities of higher education institutions and their effectiveness
Автори: Шикіна, О.В.
Кузнєцова, О.В.
Shykina, O.
Kuznietsova, O.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Маркетингова діяльність закладів вищої освіти та її ефективність / О. В. Шикіна, О. В. Кузнєцова // Географія та туризм: матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди (12 березня 2025 р., Харків) / за заг. ред. П.І. Лоцмана. – Харків: ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2025. – C. 260-264.
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНПУ ім. Г.С. Сковороди
Ключові слова: маркетинг ЗВО
брендинг
дуальна освіта
цифрові комунікації
освітній маркетинг
конкурентоспроможність університетів
соціальні мережі
репутаційний менеджмент
Higher education marketing
branding
dual education
digital communications
educational marketing
university competitiveness
social networks
reputation management
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто сучасні підходи до маркетингової діяльності закладів вищої освіти (ЗВО) в умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг. Автори акцентують увагу на важливості розробки комплексної маркетингової стратегії, що включає брендинг, цифрові комунікації, партнерську взаємодію та управління репутацією. Окрему увагу приділено впровадженню дуальної освіти як ефективного маркетингового інструменту. Наведено порівняльний аналіз використання цифрових платформ університетами, що надають можливість навчання за дуальною формою, та сформульовано висновки щодо підвищення ефективності цифрової присутності ЗВО.
The theses consider modern approaches to the marketing activities of higher education institutions (HEIs) in the context of growing competition in the educational services market. The authors emphasize the importance of developing a comprehensive marketing strategy that includes branding, digital communications, partnership interaction and reputation management. Special attention is paid to the implementation of dual education as an effective marketing tool. A comparative analysis of the use of digital platforms by universities that provide the opportunity for dual education is presented, and conclusions are formulated regarding increasing the effectiveness of the digital presence of HEIs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19442
Інші ідентифікатори: УДК 005.21:658.8
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
260-264.pdf3,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.