Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorДикий, П.Д.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.contributor.authorDykyi, P.-
dc.date.accessioned2025-06-05T20:03:23Z-
dc.date.available2025-06-05T20:03:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Дуальна освіта як ефективний інструмент студентоцентрованого навчання: досвід реалізації проєкту Rapidskills / О. В. Шикіна, П. Д. Дикий // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 174-175.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19444-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто актуальність дуальної освіти як ефективного інструменту студентцентрованого навчання в умовах війни. Проаналізовано досвід реалізації освітнього проєкту RapidSkills в Одеському національному економічному університеті, спрямованого на підготовку фахівців для критичних секторів економіки. Представлено статистичні дані щодо охоплення слухачів різних курсів, структуру партнерств із підприємствами та форми реалізації практичного компоненту. Автори доводять, що дуальна освіта сприяє скороченню періоду адаптації випускників, підвищенню їхньої конкурентоспроможності та розширенню можливостей працевлаштування. Досвід RapidSkills демонструє потенціал інтеграції бізнесу та освіти як стратегії стабілізації ринку праці в умовах воєнного стану.en_US
dc.description.abstractThe theses consider the relevance of dual education as an effective tool for student-centered learning in wartime. The experience of implementing the RapidSkills educational project at the Odessa National Economic University, aimed at training specialists for critical sectors of the economy, is analyzed. Statistical data on the coverage of students of various courses, the structure of partnerships with enterprises, and forms of implementation of the practical component are presented. The authors prove that dual education helps to reduce the adaptation period of graduates, increase their competitiveness, and expand employment opportunities. The RapidSkills experience demonstrates the potential of integrating business and education as a strategy for stabilizing the labor market in martial law.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectдуальна освітаen_US
dc.subjectстудентцентроване навчанняen_US
dc.subjectRapidSkillsen_US
dc.subjectкадровий дефіцитen_US
dc.subjectпрактична підготовкаen_US
dc.subjectринок праціen_US
dc.subjectвоєнний станen_US
dc.subjectdual educationen_US
dc.subjectstudent-centered learningen_US
dc.subjectRapidSkillsen_US
dc.subjectpersonnel shortageen_US
dc.subjectpractical trainingen_US
dc.subjectlabor marketen_US
dc.subjectmartial lawen_US
dc.titleДуальна освіта як ефективний інструмент студентоцентрованого навчання: досвід реалізації проєкту Rapidskillsen_US
dc.title.alternativeDual education as an effective tool for student-centered learning: experience in implementing the Rapidskills projecten_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174-175.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.