Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19444
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шикіна, О.В. | - |
dc.contributor.author | Дикий, П.Д. | - |
dc.contributor.author | Shykina, O. | - |
dc.contributor.author | Dykyi, P. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-05T20:03:23Z | - |
dc.date.available | 2025-06-05T20:03:23Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Шикіна О. В. Дуальна освіта як ефективний інструмент студентоцентрованого навчання: досвід реалізації проєкту Rapidskills / О. В. Шикіна, П. Д. Дикий // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 174-175. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19444 | - |
dc.description.abstract | У тезах розглянуто актуальність дуальної освіти як ефективного інструменту студентцентрованого навчання в умовах війни. Проаналізовано досвід реалізації освітнього проєкту RapidSkills в Одеському національному економічному університеті, спрямованого на підготовку фахівців для критичних секторів економіки. Представлено статистичні дані щодо охоплення слухачів різних курсів, структуру партнерств із підприємствами та форми реалізації практичного компоненту. Автори доводять, що дуальна освіта сприяє скороченню періоду адаптації випускників, підвищенню їхньої конкурентоспроможності та розширенню можливостей працевлаштування. Досвід RapidSkills демонструє потенціал інтеграції бізнесу та освіти як стратегії стабілізації ринку праці в умовах воєнного стану. | en_US |
dc.description.abstract | The theses consider the relevance of dual education as an effective tool for student-centered learning in wartime. The experience of implementing the RapidSkills educational project at the Odessa National Economic University, aimed at training specialists for critical sectors of the economy, is analyzed. Statistical data on the coverage of students of various courses, the structure of partnerships with enterprises, and forms of implementation of the practical component are presented. The authors prove that dual education helps to reduce the adaptation period of graduates, increase their competitiveness, and expand employment opportunities. The RapidSkills experience demonstrates the potential of integrating business and education as a strategy for stabilizing the labor market in martial law. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Одеський національний економічний університет | en_US |
dc.subject | дуальна освіта | en_US |
dc.subject | студентцентроване навчання | en_US |
dc.subject | RapidSkills | en_US |
dc.subject | кадровий дефіцит | en_US |
dc.subject | практична підготовка | en_US |
dc.subject | ринок праці | en_US |
dc.subject | воєнний стан | en_US |
dc.subject | dual education | en_US |
dc.subject | student-centered learning | en_US |
dc.subject | RapidSkills | en_US |
dc.subject | personnel shortage | en_US |
dc.subject | practical training | en_US |
dc.subject | labor market | en_US |
dc.subject | martial law | en_US |
dc.title | Дуальна освіта як ефективний інструмент студентоцентрованого навчання: досвід реалізації проєкту Rapidskills | en_US |
dc.title.alternative | Dual education as an effective tool for student-centered learning: experience in implementing the Rapidskills project | en_US |
dc.type | Conference Abstract | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174-175.pdf | 1,95 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.