Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19444
Title: Дуальна освіта як ефективний інструмент студентоцентрованого навчання: досвід реалізації проєкту Rapidskills
Other Titles: Dual education as an effective tool for student-centered learning: experience in implementing the Rapidskills project
Authors: Шикіна, О.В.
Дикий, П.Д.
Shykina, O.
Dykyi, P.
Citation: Шикіна О. В. Дуальна освіта як ефективний інструмент студентоцентрованого навчання: досвід реалізації проєкту Rapidskills / О. В. Шикіна, П. Д. Дикий // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 174-175.
Issue Date: 2025
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: дуальна освіта
студентцентроване навчання
RapidSkills
кадровий дефіцит
практична підготовка
ринок праці
воєнний стан
dual education
student-centered learning
RapidSkills
personnel shortage
practical training
labor market
martial law
Abstract: У тезах розглянуто актуальність дуальної освіти як ефективного інструменту студентцентрованого навчання в умовах війни. Проаналізовано досвід реалізації освітнього проєкту RapidSkills в Одеському національному економічному університеті, спрямованого на підготовку фахівців для критичних секторів економіки. Представлено статистичні дані щодо охоплення слухачів різних курсів, структуру партнерств із підприємствами та форми реалізації практичного компоненту. Автори доводять, що дуальна освіта сприяє скороченню періоду адаптації випускників, підвищенню їхньої конкурентоспроможності та розширенню можливостей працевлаштування. Досвід RapidSkills демонструє потенціал інтеграції бізнесу та освіти як стратегії стабілізації ринку праці в умовах воєнного стану.
The theses consider the relevance of dual education as an effective tool for student-centered learning in wartime. The experience of implementing the RapidSkills educational project at the Odessa National Economic University, aimed at training specialists for critical sectors of the economy, is analyzed. Statistical data on the coverage of students of various courses, the structure of partnerships with enterprises, and forms of implementation of the practical component are presented. The authors prove that dual education helps to reduce the adaptation period of graduates, increase their competitiveness, and expand employment opportunities. The RapidSkills experience demonstrates the potential of integrating business and education as a strategy for stabilizing the labor market in martial law.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19444
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
174-175.pdf1,95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.