Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19444
Назва: Дуальна освіта як ефективний інструмент студентоцентрованого навчання: досвід реалізації проєкту Rapidskills
Інші назви: Dual education as an effective tool for student-centered learning: experience in implementing the Rapidskills project
Автори: Шикіна, О.В.
Дикий, П.Д.
Shykina, O.
Dykyi, P.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Дуальна освіта як ефективний інструмент студентоцентрованого навчання: досвід реалізації проєкту Rapidskills / О. В. Шикіна, П. Д. Дикий // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 174-175.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: дуальна освіта
студентцентроване навчання
RapidSkills
кадровий дефіцит
практична підготовка
ринок праці
воєнний стан
dual education
student-centered learning
RapidSkills
personnel shortage
practical training
labor market
martial law
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто актуальність дуальної освіти як ефективного інструменту студентцентрованого навчання в умовах війни. Проаналізовано досвід реалізації освітнього проєкту RapidSkills в Одеському національному економічному університеті, спрямованого на підготовку фахівців для критичних секторів економіки. Представлено статистичні дані щодо охоплення слухачів різних курсів, структуру партнерств із підприємствами та форми реалізації практичного компоненту. Автори доводять, що дуальна освіта сприяє скороченню періоду адаптації випускників, підвищенню їхньої конкурентоспроможності та розширенню можливостей працевлаштування. Досвід RapidSkills демонструє потенціал інтеграції бізнесу та освіти як стратегії стабілізації ринку праці в умовах воєнного стану.
The theses consider the relevance of dual education as an effective tool for student-centered learning in wartime. The experience of implementing the RapidSkills educational project at the Odessa National Economic University, aimed at training specialists for critical sectors of the economy, is analyzed. Statistical data on the coverage of students of various courses, the structure of partnerships with enterprises, and forms of implementation of the practical component are presented. The authors prove that dual education helps to reduce the adaptation period of graduates, increase their competitiveness, and expand employment opportunities. The RapidSkills experience demonstrates the potential of integrating business and education as a strategy for stabilizing the labor market in martial law.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19444
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174-175.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.