Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19446
Назва: | Використання інноваційних освітніх підходів у викладанні як чинник підвищення професійної компетентності викладачів |
Інші назви: | The use of innovative educational approaches in teaching as a factor in increasing the professional competence of teachers |
Автори: | Шикіна, О.В. Павлоцький, В.Я. Shykina, O. Pavlotsky, V. |
Бібліографічний опис: | Шикіна О. В. Використання інноваційних освітніх підходів у викладанні як чинник підвищення професійної компетентності викладачів / О. В. Шикіна, В. Я.Павлоцький // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 255-256. |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | інноваційні освітні підходи професійна компетентність викладача штучний інтелект академічна доброчесність цифрові технології EdTech гейміфікація підвищення кваліфікації активне навчання innovative educational approaches teacher professional competence artificial intelligence academic integrity digital technologies EdTech gamification professional development active learning |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розглядаються інноваційні освітні підходи як інструмент підвищення професійної компетентності викладачів в умовах цифрової трансформації освіти. Автори акцентують увагу на потребі перегляду традиційних методик викладання у відповідь на появу потужних інструментів штучного інтелекту та EdTech-рішень. Проаналізовано програми підвищення кваліфікації від ГО «Прогресильні», які спрямовані на розвиток цифрових навичок, проєктно-орієнтованого навчання, гейміфікації та збереження академічної доброчесності. Обґрунтовано, що ефективна педагогічна діяльність у сучасних умовах вимагає від викладача вміння інтегрувати цифрові інструменти, створювати практико-орієнтовані завдання та формувати етичні стандарти використання ШІ в освітньому процесі. The theses consider innovative educational approaches as a tool for improving the professional competence of teachers in the context of the digital transformation of education. The authors focus on the need to review traditional teaching methods in response to the emergence of powerful artificial intelligence tools and EdTech solutions. The advanced training programs from the NGO "Progresylny" are analyzed, which are aimed at developing digital skills, project-oriented learning, gamification and maintaining academic integrity. It is substantiated that effective pedagogical activity in modern conditions requires the teacher to be able to integrate digital tools, create practice-oriented tasks and form ethical standards for the use of AI in the educational process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19446 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
255-256.pdf | 1,9 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.