Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19460
Назва: | Управління конкурентними перевагами хлібопекарського підприємства |
Інші назви: | Management of competitive advantages at a bakery enterprise |
Автори: | Кормашева, Д.В. |
Бібліографічний опис: | Кормашева Д.В. Управлiння конкурентними перевагами хлiбопекарського пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй": спец. 073 / Дарiя Вiталiївна Кормашева ; наук. кер. Юлiя Олексiївна Бровкiна . - ОНЕУ , 2025.-56с. |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Ключові слова: | конкурентні переваги управління хлібопекарське підприємство competitive advantages management bakery enterprise |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти процесів управління конкурентними перевагами на хлібопекарському підприємстві. Визначені основні підходи до формування конкурентних переваг підприємства. Досліджено методики оцінки конкурентоспроможності підприємства як головного індикатора ефективності конкурентних переваг.
Проаналізовано сучасні тенденції ринку хліба та хлібобулочних виробів м. Київ та Київської області. Проведено аналіз концентрації на ринку, зовнішнього оточення підприємства ТОВ «Київхліб», внутрішніх факторів його розвитку, а також досліджено продуктовий портфель даного підприємства.
Запропоновано розширити продуктовий портфель підприємства ТОВ «Київхліб» за рахунок впровадження нової асортиментної позиції в групу «хліб для здоров’я». Доведено, що запропонований захід окупається в економічно ефективний термін часу, а також сприяє підвищенню низки конкурентних переваг підприємства. The work deals with the theoretical aspects of competitive advantage management processes at a bakery enterprise. The main approaches to the formation of competitive enterprise’s advantages are defined. The methods of assessing the competitiveness at the enterprise as the main indicator of competitive advantages effectiveness have been studied. The modern trends of the market of bread and bakery products in the city were analyzed. Kyiv and Kyiv region. An analysis of market concentration, the external environment of Kyivhlib LLC, internal factors of its development, and the product portfolio of this enterprise was conducted. It is proposed to expand the product portfolio of "Kyivkhlib" LLC by introducing a new assortment item in the "Bread for Health" group. It has been proven that the proposed measure pays off in an economically efficient period of time, and also contributes to increasing a number of competitive advantages of the enterprise. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19460 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диплом_Кормашева.pdf | 1,54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Кормашева_анотація.pdf | 190,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Кормашева_реферат.pdf | 212,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.