Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19462
Назва: Формування стратегії розвитку підприємства на роздрібному ринку продовольчих товарів
Інші назви: Formation of a development strategy for an enterprise in the retail food market
Автори: Павленко, А. О.
Бібліографічний опис: Павленко А.О. Формування стратегiї розвитку пiдприємства на роздрiбному ринку продовольчих товарiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй": спец. 073 / Анастасiя Олександрiвна Павленко ; наук. кер. Тетяна Борисiвна Кублiкова . - ОНЕУ , 2025.-75с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: стратегія
стратегічне управління
ефективність
аналіз
розвиток
strategy
strategic management
efficiency
analysis
development
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти, поняття, особливості управління конкурентоспроможністю підприємства, практичні засади формування стратегії розвитку підприємства на роздрібному ринку продовольчих товарів, дослідження процесів формування та реалізації стратегії розвитку на роздрібному ринку продовольчих товарів, механізм формування стратегії розвитку підприємств Проаналізовано основні економічні показники діяльності ТОВ «АТБ-Маркет» і його конкуретні позиції на роздрібному ринку продовольчих товарів, надано загальну організаційну характеристику підприємства. Запропоновано стратегії розвитку ТОВ «АТБ-маркет» на роздрібному ринку продовольчих товарів.
The work deals with the theoretical aspects сoncepts, and features of enterprise competitiveness management, practical foundations of enterprise development strategy formation in the retail food market, research of the processes of formation and implementation of development strategies in the retail food market, and the mechanism of enterprise development strategy formation. Author analysis _The main economic indicators of LLC "ATB-Market" and its competitive position in the retail food market are analyzed. A general organizational description of the enterprise is provided. Strategies for the development of ATB-Market LLC in the retail market of food products are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19462
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.