Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19465
Назва: Формування стратегії розвитку підприємства на ринку ІТ- послуг
Інші назви: Forming a Development Strategy for a Business in the IT Services Market
Автори: Красільнікова, А.П.
Бібліографічний опис: Красільнікова А.П. Формування стратегiї розвитку пiдприємства на ринку IТ послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анна Павлiвна Красiльнiкова ; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко . - ОНЕУ , 2025.-81с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: стратегія розвитку
конкурентоспроможність
стратегічне управління
ринок ІТ-послуг
фактори впливу
development strategy
competitiveness
strategic management
IT services market
influencing factors
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства в умовах динамічного зовнішнього середовища, розкрито сутність поняття «стратегія розвитку» як інструменту досягнення довгострокових цілей і підвищення конкурентоспроможності. Проаналізовано внутрішні та зовнішні чинники впливу на стратегічне планування, сучасний стан ринку ІТ-послуг в Україні, а також фінансово-економічну діяльність ТОВ «Софія менеджмент солюшенз». Проведено PEST-аналіз та використано матрицю Ансоффа для оцінки стратегічних напрямів розвитку. Запропоновано обґрунтовану стратегію розвитку підприємства, яка базується на результатах аналітичного дослідження та передбачає реалізацію інвестиційного проєкту з позитивними фінансовими показниками.
This work discusses the theoretical aspects of forming a development strategy for a business in the context of a dynamic external environment. It reveals the essence of the concept of "development strategy" as a tool for achieving long-term goals and improving competitiveness. The internal and external factors influencing strategic planning are analyzed, along with the current state of the IT services market in Ukraine, and the financial and economic activities of Sofia Management Solutions LLC. A PEST analysis is conducted, and the Ansoff Matrix is used to assess strategic directions for development. A well-founded development strategy for the business is proposed, based on the results of the analytical research and suggesting the implementation of an investment project with positive financial indicators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19465
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.