Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19477
Title: Гастрономічний туризм Японії: сучасні тренди
Other Titles: Gastronomic tourism in Japan
Authors: Козловський, Р.С.
Шикіна, О.В.
Kozlovsky, R.
Shykina, O.
Citation: Козловський Р. С. Гастрономічний туризм Японії: сучасні тренди / Р. С. Козловський, О. В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Одеса, 18 жовтня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 300-301.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: гастрономічний туризм
японська кухня
вашоку
регіональні продукти
кулінарні тури
шоджин рьорі
цифрові технології
культурна спадщина
gastronomic tourism
Japanese cuisine
washoku
regional products
culinary tours
shojin ryori
digital technologies
cultural heritage
Abstract: У тезах досліджено сучасні тренди розвитку гастрономічного туризму Японії як одного з найдинамічніших напрямів світового туристичного ринку. Виокремлено ключові елементи, що формують привабливість Японії для гастротуристів: унікальність японської кухні як нематеріальної спадщини ЮНЕСКО, акцент на регіональні кулінарні особливості, поширення екологічних підходів, інтерактивні формати (майстер-класи, гастрономічні тури), вегетаріанські концепції та цифрові інструменти (додатки, VR-технології). Особливу увагу приділено адаптації традицій до запитів сучасних туристів, розвитку інноваційних моделей ведення бізнесу та інтеграції гастрономії в культурну й релігійну сфери туризму. Окреслено перспективи для вивчення японського досвіду з метою застосування у розвитку гастрономічного туризму в інших країнах.
The theses explore current trends in the development of gastronomic tourism in Japan as one of the most dynamic areas of the global tourism market. Key elements that shape the attractiveness of Japan for gastrotourists are identified: the uniqueness of Japanese cuisine as an intangible heritage of UNESCO, an emphasis on regional culinary features, the spread of ecological approaches, interactive formats (master classes, gastronomic tours), vegetarian concepts and digital tools (applications, VR technologies). Particular attention is paid to the adaptation of traditions to the demands of modern tourists, the development of innovative business models and the integration of gastronomy into the cultural and religious spheres of tourism. Prospects for studying Japanese experience with the aim of applying it in the development of gastronomic tourism in other countries are outlined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19477
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
300-301.pdf2,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.